Tuesday, March 23, 2010

Jalan Jalan =)

hoi !
ok semalam aku dah plan ngan faizal ngan hadi, nak pegi skolah 6.
ingat nak lawat lah, dah 2 tahun aku tak pergi.
so, janji ngan dorang ko 830 jumpe kt skolah 7, tp lepas subuh aku pulak yg tetido.
ekk, faizal kejut aku kol 840, aduhhh. haha. aku pun gelabah bangunn trus g mandi.
dah siap, kol 915 aku gerak, aku g skolah tros, tunggu dorang ada lah dlm 15 minit.
skali dah sampai tros lah masuk skolah, waktu tuh thp 1 tgh rehat. so tunggu lah dulu,tanak kacau cikgu makan.

pastuh aku pun cerita lah pasal laptoop aku yg ade masalah teknikal sikit tuh kt faizal. so die kata nanti die nk pegi shah alam mall, so nnt pegi beli windows punya CD.
aku pun ok je lahh. so dah habes rehat kitorang pun pegi kt klas dajah 1, jumpe cikgu apa tah, :D
tp die aja english je aku ingat. borak3, dah habiss. pastuh round2 skolah jap, dah penat, naik atas, jumpe ustazah hasnizah pulak, tapi yg tak tahan nyaa, hampir semua cikgu yg kitorang jumpe hari tuh, sume kata hadi "besar". hahahahaa. agak ahh,
dah habes tuh turun bawah jap, terserempak pulak dgn cikgu che som, huhuhu. :D
borak3, haha cikgu kutuk hadi pasal sumo, =)) karangan die penah buat masa dajah 6.
so dah habes borak kitorang g tgk dewan, pehhh lawa siottt. dah psg tile kott, stage pun dah tuka.

jeles jeles. hhaaha
pastuh jumpe ustaz ehsan, skejap je, die ada kelas, so kitorang pun naik atas, jumpe Pn. Ratna, cikgu mustapha, ngan puan azizah, haha. sume cuak masa nk jumpe ckg azizah, tepape jee
so borak2 ngan ckg lama jugakk ah, dah habes tuh balikk, naik basikal pegi shah alam mall,
aku naik basikal hadi, dorang kene jalan kaki, hahaha :D
bilaa dah smpai , parkk kt sbelah pelita tuh, masuk ah dlm, faizal cari game PC, tah assassin creed kot.
pastuh beli, aku pun g cari windows, dah jumpe beli, pastu tros balik sbb dah nk kol 12. so keluar, aku pun naik basikal pastuh balik.
huhuhu :D

No comments:

Post a Comment